lördag 19 september 2009

Dags o sparka igång den här skiten..

Härligt, ännu en blogg.. Å varför i helvete ska man läsa den här.. Ja, jag har ingen aning. Jag gör den för egen del, för att dokumentera mina framsteg inom konst. Så om du är dyslektiker eller bara allmänt trög och tycker att det är jobbigt o läsa så kommer det finnas bilder att titta på. Mest då färdiga tavlor, prints och ev lite tatueringar.. Skisser o skit hamnar nån annanstans.

Det kommer nog att komma nån sorts "art-dump" snart (art-dump, innebär att jag slänger upp en massa bilder på en gång, mest gammalt då som jag känner för att visa upp) så fort jag orkar mecka igång min frustrerande dåliga kamera dvs.

Men för att illustrera mitt första inlägg så slänger jag upp en målning i vattenfärg som jag gjorde i veckan.. see ya


Inga kommentarer: