tisdag 29 december 2009

Daaamn

Hmm.. jag så gott som lovade ju att det skulle dyka upp endel kul grejjer här i december. Men det har vart ont om tid och jag har en massa halvfärdiga grejjer som jag inte orkar ta tag i. Men lite har jag fått gjort iallafall. Först är det en akvarell som jag inte orkade lägga så mycket energi på som jag borde, den är rätt slarvigt utförd, och har ni inget för er så kan ni ju leta fel på den, för det finns ett gäng :)
Sen är det en målning på duk i akrylfärg, det var jävligt kul o måla med akryl igen eftersom det var ett bra tag sen jag gjorde det. Så om jag bara kan vara lite mer effektiv så kanske det kan dyka upp lite akryler framöver.
Sen om ni håller i hatten så kommer det dyka upp lite tatueringsprojekt framöver, men än så länge är de bara påbörjade eller i planeringsstadiet.




Tjo







1 kommentar:

sandra sa...

Jag har nog aldrig tidigare skådat en sån otroligt grym tavla som "head case nunnan"