tisdag 8 juni 2010

--
Sorry att jag är så seg på att uppdatera här på bloggen, borde vara spöstraff på att inte måla tillräckligt. Så jag tar mej i kragen o tar emot 10 rapp med rottingen samtidigt som jag postar det här inlägget.
-
Ett till huvud på TCONE, samma visa som vanligt, akryl.
-
Ett tatueringsmotiv i akvarell, Vampyrbrud.
-
Och eftersom Vampyrbrudar blir nya temat så tänkte jag att det skulle vara dags o gadda sig själv lite igen. Så körde outlines på insidan av vaden. Kommer garanterat få genomgå en höftledsoperation nångång pga mina akrobatiska arbetsställningar under skapandet av henne. Ska bli färger i framtiden men ni får hålla till godo med linjer sålänge.
-
Adieu







3 kommentarer:

Orb sa...

Riktigt sjyst blogg det här, gillar den!

//Orb

Tom sa...

Orb, Tack så mycket, kul o höra!

The Dirty One sa...

Den översta där var hur grym som helst!!