måndag 7 mars 2011

House of Pain

Tjo

Har vart sparsmakat med uppdateringar här ( som vanligt :/) .. Men det har vart mycket o fixa med så har inte haft tid. Sen måste jag tyvärr erkänna att jag missat o fota en hel del tatueringar. Mest småprylar men hade ändå vart kul o visa upp.
Har hängt med Electric Tattoo på söder i några månader och det har vart en utomordentligt trevlig upplevelse. Men eftersom de redan har två ordinarie tatuerare och det har vart lite stiltje på tatueringsfronten så sökte jag mej vidare för att hitta ett ställe där man kan få en mer permanent roll och chansen att bygga en ordentlig kundkrets. Så nu har jag slagit mej till ro på House of Pain i Hökarängen, tack Matte som tog in mej och jag hoppas och tror att vi kommer få ett grymt bra sammarbete framöver.

Här är lite updates, en tavla som jag målade till farsan i julklapp och sen lite tattoos..

cya








Inga kommentarer: